lördag 28 februari 2009

Snart är det slut...

Bästa skoterkillen!

Goaste tjejen !


på sportlovet tänk så fort en vecka kan gå :( . De senaste dagarna har vi bl.a. varit på 2,5 års kontroll det gick bra för både A och E förutom att de båda vägrade hoppa jämfota, vilket de gör hela dagarna här hemma i sängen : )
Jag har varit krasslig och känner mig fortf hängig har ont i bihålorna : (. Idag har jag, K och E åkt skoter till Näcksjön och grillat korv, vi fiskade inget. Ulli, Mattias och barnen kom också efter en stund. Det gjorde också Eva på skidor och Perra på skoter. På em har vi varit hos farmor och farfar och ätit middag med hennes systrar eftersom hon fyller år imorgon, det var trevligt och gott! Nu har jag skrivit lite vinnarmail till köpare på tradera medan jag slötittar på melodifestivalen. Säljer hellre än köper nuförtiden, folk betalar pinsamt mkt för gamla PO.P och meandi kläder, blir nästan gratis för mig : ) ! Imorgon blir det vasalopp framför tv:n, vid fint väder en skotertur: )

/ L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar