tisdag 17 februari 2009

Finaste mössan och utmanad!

Fjätervålen, här jobbar K, denna bild är till för att göra Eva, Tessan, Linda S m.fl. lite sugna ; )

K i "nya" mössan

Utmaning!

Okej, har fått en utmaning av Lena och Jenny. Ska se om jag klarar av detta.

4 favoritprogram:
* Familjen annorlunda
* Melodifestivalen
* Bygglov
* Roomservice

4 Saker som jag gjorde igår:
* Jobbade
* Gräddade våfflor
* Träffade Marit!
* Läste en bra bok

4 saker jag längtar till:
* Sportlov
* Shoppingdag med goda vänner
* Frisören på tisdag
* Sommaren

4 favoritrestauranger:
* Kina i falun
* Dantes
* Vasagatan 32
* Tacobaren

4 saker på min önskelista just nu:
* Ett nyrenoverat hus, speciellt badrum.
* Semester i ett varmt land
* Ny tystgående dammsugare
* Att mina nära och kära får vara friska och må bra


Annars rullar det på...ja just jaa! Jag har fått världens snyggaste mössa idag: ) har varit på jakt efter en sådan ett tag och nu fick jag en av Marit. Det är en riktig kultmössa och för mig tillbaka till barndomen då jag stod bredvid skidspåret och delade ut sportdryck till åkarna. Men det verkar som att K redan lagt beslag på den, perfa pistvaktmössa!

Ja just jaa nr 2, Larz Kristerz släpper sin nya skiva på Ok i Älvdalen i kväll, å jag är inte där: ( kanske lika bra det för det var tydligen väääldigt trångt.

Kram / L

1 kommentar:

  1. Åh jag vill också ha en sån mössa !!! Var får man tag på en sån ? Kram Lena

    SvaraRadera