söndag 22 februari 2009

Snart så...

Vi fastnade !

Mammas lilla skoterkille!

har magsjukan dragit över hela vår familj, bara jag kvar. Men jag SKA INTE bli sjuk! Det har varit en hel del torka och tvätta de senaste dagarna: (
Kollade på melodifestivalen igår kväll å hejade på Molly hon var ju så duktig, tur att hon gick vidare.
Idag har jag och E tagit en skotertur, kändes som om vi behövde blåsa bort lite baciller och få frisk luft : ) Det var kul, tyvärr fastnade vi också men då var vi nästan hemma, så jag gick hem å hämtade en spade. Svårt att styra och köra med en hand, måste ju hålla i E lite också!
Nu ska jag åka på affärn å handla, vi har ju söndagsöppet nu när det är sportlov!
Imorrn är K ledig å då hoppas jag att vi alla är friska!

Hej/ L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar