söndag 22 februari 2009

I kväll fick jag...



Ett av kvällens alster, just denna har: "lila klipphår, stor mun och långa ben"

en jättefin present av A. Hon kom till mig och sa - Här mamma jag har ritat en gubbe till dig! Och till min stora förvåning så var det en riktig, fin HUVUDFOTING! Hon har varit på G och nu har hon massproducerat hela kvällen : ) å jag känner mig stoltast i hela världen!

Annars har jag fördrivit tiden med att tvätta lite mer, plocka ihop här hemma och nätshoppat lite = ) (igen). Har kollat länge på bla denna klänning m äpplen på fr "småfolk" (älskar deras retro tryck) å nu var det REA så då var jag ju bara tvungen att köpa den (å lite till) såå fin!

Ja just ja, jag har ju slutfört mitt projekt i sovrummet med, bilder kommer senare...

Natti natti / L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar