lördag 14 februari 2009

Alla hjärtansdag...

"Vy" inifrån kälken

E gillar att klättra på skotern

E hjälper pappa att fixa med elden A har med sin allahjärtans nalle på overallen

K leker

började bra, med sovmorgon för mig. Jag älskar sovmorgon, det bästa jag vet är att sova lääänge på morgonen och sedan ligga och dra mig en stund! Hela familjen sov förresten rätt länge: )

Sedan väntade vi på att det skulle bli lite varmare ute, när vi ändå bara gick å väntade på värmen kunde vi ju ha förberett oss lite, tagit fram korven ur frysen, packat matsäck, plockat fram kläder osv så att vi var klara när det väl blivit varmt, men så gör inte vi.
Nej vi slöade framför tv:n och hasade runt i pyjamas och när det helt plötsligt var varmt nog så utbröt ett mindre kaos. Skotern ska skottas fram, kälken plockas fram ur uthuset, korven tinas och två barn ska kläs från topp till tå. Självklart kokade O'boyen över och brändes eftersom jag var och hjälpte A på pottan.
Men det var ljuvligt ute, äntligen lite sol och värme, A och E var på strålande humör och tyckte det var kul att åka skoter: ) På hemvägen åkte vi förbi Lokimberberget men där var det ganska blåsigt.
Hoppas det blir lika trevligt ikväll när vi ska ut med goda vänner och äta en bit mat : )

Trevlig alla <3 dag/ L

1 kommentar:

  1. Åh vad mysigt det ser ut med strålande sol, grillning, skoter, sjön m.m.

    SvaraRadera