onsdag 4 februari 2009

Fortsätter väl...

E och A gör våfflor


ett tag till. Jag har på senaste tiden fått oerhört många positiva kommentarer och vänliga ord om min blogg från människor jag möter i vardagen. Från början var den ju tänkt för släkt och vänner som bor långt borta i stan, så att ni skulle kunna följa oss lite fast ni inte är här. Men de t verkar som om många hittat hit, hur nu det gick till, och gillar det jag skriver om : ) Många säger att de prövat att ge kommentarer och några berättar hur de skrivit "hela brev" som sedan inte går att lägga in, trist : ( jag vill ju ha massor av kommentarer ju och flera har skrivit till mig på både mailen och sms, men det är ju lite krångligt! Ska försöka trixa lite å se hur man gör! Därför några hälsningar så länge:

Marit, jag längtar tills ni kommer, så kul att träffa er å lilla (stora?) M igen!

Eva, du måste också komma snart, vi borde ta en egen tjejskotertur!

Britt, kul att du läser å tack för mailet! Har hittat dina barn på facebook: )

Anette, du kommer snart att bli en riktig blogger själv typ "Queen of Grötholen" ; )

Tessan och Linda S, I MISS U GIRLS : (

Jenny J, nej just ja Fru F, du e bra !

Ulli, hoppas ni e friska nu!

Kramizar/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar