tisdag 24 februari 2009

Sportlov..

Jag, lite blåsigt på toppen.

Toppenväder å fint i backen : )!

är så skönt, jag njuter (än så länge). Det blir väl värre i slutet av veckan när A och E börjar klättra på väggarna å längta till sitt dagis! Tyvärr har ju inte alla andra sportlov, de flesta jobbar å barnen är på dagis : (

Igår hade jag och Eva en riktig toppendag i F-vålen : ) Solen tittade fram på em och det blev riktigt fint efter lunch. Såå härligt att kasta sig nerför backarna, även om jag känner att jag på nått sätt blivit lite feg mot förut, är det ålder tro ; ) ? Hoppas på många fina skiddagar framöver innan snön är borta (å de lär dröja).

På hemvägen åkte vi om Idre å kollade in gardiner till vårt "nya" sovrum, hittade ett par som var sådär men efter att ha prövat dem här hemma så insåg jag att de inte passade alls: (

Idag på fm har jag äntligen varit å klippt mig : ) såå skönt jag borde verkligen gå till frissan lite oftare å inte vänta in i det sista!

Tjing tjing/ L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar