onsdag 11 mars 2009

Idag är det...

Jaa, det är massor av dem där ute i mörkret, klicka och förstora så får du se!

Kökshanddukar är bra till mkt!


Edvins dag, vår lille kille har namnsdag. Eftersom A och E inte har någon egen varsin födelsedag så känns det extra viktigt att fira dem lite på deras namnsdagar så att de får känna sig speciella var och en för sig : ). Vi har ätit lite tårta och E fick en grävmaskin och några böcker, han blev glad och har lekt med grävskopan hela kvällen! A har varit lite avundsjuk och frågat flera gånger när hon har namnsdag, då vill hon ha ett grönt läppstift "-så jag kan måla hela fulla mig" och nagellack, lika som fröken E på dagis. Det ser jag fram emot, NOT!

Annars så rullar dagarna bara på, en hel vecka sedan jag skrev sist, hinner inte med riktigt : ) Tack för alla fina kommentarer muntliga, via mail och SMS från er som läser, så roligt att höra från er!

Igår hade vi friluftsdag i Fjätervålen, en fin dag på jobbet ; ) vi hade jättekul, backen var fin och vädret blev bra på em! Fin skidåkning hela dagen, en hel del i djupsnö och barnen var så nöjda och glada : ).

Vi har fått nya "husdjur" A och E tycker att det är jätteroligt, jag och K känner oss inte lika förtjusta över att de är så tätt inpå kåken! Lägger in en bild på dem och det är inte bara tio utan snarare HUNDRATIO!

Vill passa på att gratta min FASTER BRITT I GBG också på födelsedagen,stort GRATTIS från oss, ses vi påsk?



Ha d bäst / L*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar