onsdag 8 april 2009

Jag gjorde en...

...bra affär nyss. Jag handlade i A:s butik, ett par trosor m Hello kitty på och en liter juice, det blev 50 000 kr men eftersom jag bara hade en krona fick jag pruta 49 999 kr, det kallar jag klipp!

Annars är vi hemma idag, när jag hämtade på dagis igår sa fröknarna att E inte ville ha ngt till mellis. Vi hann inte mer än hem förrän han spydde ner hela sig : ( ! Men nu är han som vanligt igen, så nu har vi tagit påsklov SKÖNT! Hoppas nu bara att vi andra slipper bli sjuka.

Vi har pratat mkt om påsk nu och igår frågade A mig, men vad är påsk då? Tjaa vad är påsk....? Funderade på att dra hela storyn med Jesus på korset, att vi ska va ledsna på långfredan å allt men det känndes lite för avancerat. Såå vad är påsk egentligen då, joo vi ska äta ägg å gå påskkärring sa jag .
-Men Mamma jag vill va lucia!

/ L *

1 kommentar:

  1. Ok tack för infon om biljetterna. Kanske ska ringa och boka då. Ska du dit ?

    SvaraRadera