tisdag 21 april 2009

Då var man...

...igång igen då. Har varit lite jobbigt på morronen nu när vi ska iväg, tänk att man kommer av sig så fort. Har jobbat två dagar nu, det har varit två väldigt hektiska men också roliga dagar eftersom "min" klass flyttat från en avdelning till en annan. Det blir alltid en massa fix hit och dit men det känns väldigt bra och eleverna tycker det är roligt : )

Natten mellan Lör o Sön sov E och A hos farmor å farfar jag o K var ute och "raggade" lite på kvällen (DET var länge sedan), åt kebab och for sedan hem till några vänner där vi blev sittade hela kvällen, kul att träffas å prata lite. På söndag morgon blev det lång sovmorgon (det bästa jag vet) innan vi hämtade barnen. På söndag kväll kom mormor o morfar hit och var med E o A eftersom vi skulle på "säsongsavslutningsmiddag" i Fjätervålen. Vi fick jätte god mat och det var trevligt!

Tyvärr är jag så j..la förkyld, måste snyta mig HELA tiden, det verkar finnas hur mkt som helst där inne som ska ut: (

Imorgon bär det av till Falun tidigt, tidigt, för en "Kulturutbudsdag" på Dalarnas teater, ska kolla på lite teatrar, dans och musik för att se vad vi ska köpa in för kultur till eleverna i kommunen nästa år, det blir spännande! Hoppas de som är med mig fr Älvdalen åtminstone vill gå i några affärer efteråt, kupolen är ju öppet t åtta ; )

Just nu: K och E är ute och eldar upp en stor hög med ris (som jag tycker verkar ligga farligt nära huset) E är helt fascinerad av elden vill gärna tro han är en brandman. A är uppe och river i garderoberna, prövar kläder, tittar i spelet, kastar på golvet, prövar ngt annat osv...nu ska jag gå upp och städa ihop efter henne.

Jag har besökstatistik till min blogg, det innebär att jag en gång per dygn får ett mail där det står HUR MÅNGA som besökt min blogg de senaste 24 timmarna och det är MÅNGA! Så nu vill jag att ni ger er till känna och börjar kommentera lite mer...

Snörvel // L*

5 kommentarer:

  1. Tackar tackar å så hoppas jag att VI ses i Falun snart...

    SvaraRadera
  2. Hej!
    NU har jag fixat Google-konto. Kul att kunna skriva till dig också.
    Jag läser allt du skriver och det är så trevligt att höra hur ni har det.
    Här är det bara bra,men det känns som om maj-månad kommer bli helt galen med flytt och mycket på jobbet. Kul men det tar på krafterna.Hälsa hela familjen. Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag har letat efter bloggstatistik men har inte hittat det... vart hittade du det?

    SvaraRadera
  4. Oj oj oj vad många kommentarer jag fick nu då!

    SvaraRadera