söndag 18 januari 2009

Söndag

I morse vaknade jag av att A stod vi min sängkant och höll en pappersnäsduk under min näsa och sa -Fräs mamma, fräs! då var klockan 6.30. bara att gå upp. K åkte till jobbet vid 7 och vi myste framför tv:n fram till frukost. Linda och Lovisa kom och hälsade på vi fikade och barnen lekte, de har riktigt kul tillsammans, full fart hela tiden! Vi har även varit ute en stund på em men det var iskallt blåste småjävlar. E älskar att vara ute och leka, klättra i snöhögar, köra med bilar och skotta snö medan A tjatar om att gå in helatiden. -Jag fryser i ögona, sa hon idag, men det kan jag faktiskt förstå. Imorgon är det dax för jobb och dagis igen, skönt på sätt och vis.
Tjing tjing/ L

2 kommentarer:

  1. Barn är ju underbara ("jag fryser i ögona´").

    SvaraRadera
  2. Hej Linda ! Är in och smygläser din blogg. Kul att du också börjat. Härlig kommenatar " Jag fryser i ögonen " !! Den ska jag börja med . Hi HI ! Kram Lena

    SvaraRadera