måndag 26 januari 2009

Nu är det dags igen...


för me and i visning. Som Tupperware party fast med barnkläder för er som inte vet. Vårens kläder släpps den 31 jan. Sussa kommer och visar kläder man får klämma, känna och prova hur mkt man vill söndagen den 8 februari, drop in mellan 14-16. Jag bjuder på gott fika, hör av dej om du vill komma. Och om du inte kan komma, kolla på www.meandi.se och höra av dig om du vill ha något. Ska bli kul, kläderna är så fina + att det är bra kvalitet, mina favvisar tillsammans med POP!

Bild: Från meandi.se E+A fick dessa i julklapp och de är våra favvisar nu

1 kommentar:

  1. Åh de har ju så fina klder så man blir tokig! Skulle hemskt gärna komma om jag kunde, får passa in det nästa gång. Tråkigt att ni är sjuka. Jag vet hur det är - trist som tusan. Inget Sälen för vår del. Wilma är väl den som är piggast just nu, medan jag och Johan är genomförkylda och har ont i bihålorna.

    SvaraRadera