torsdag 15 januari 2009

Hade ju tänkt att jag skulle hinna skriva här typ...varje dag...! Men det blir ju inte av. Idag har vi varit hemma, är ju alltid det på torsdagar, vi har inte gjort någonting egentligen, alldeles för kallt att gå ut! Hoppas det blir mildare i helgen så att vi kan vara ute, åka slalom kanske, A har prövat en gång i Fjätervålen hon tyckete det var kul men blev lite ledsen när vi skulle lämna tillbaka skidorna och de RÅÅÅÅSA pjäxorna vi hyrt. Känns som jag håller på att bli sjuk, hoppas inte, det går ju influensa nu å det vill vi INTE ha, å absolut inte vinterkräksjuken heller! Nu ska jag plocka ihop alla leksaker på golvet...
Kramizar L

1 kommentar:

  1. Kul att du också har en blogg! Nu kan jag hänga med i vad som pågår i kusinbarnens liv (och vad jag har att vänta mig framöver).

    SvaraRadera