lördag 23 maj 2009

3 år har gått...

Två minuter senare kom A till världen, världens minsta lilla "skrikfia", och visade var skåpet ska stå!

24 maj 2006 kl 9.00 kom E , världens goaste o klokaste lille kille, mammas lille filosof till världen : )

Så här såg jag ut den 22 maj 2006, två dagar innan snittet. Jag får ont i ryggen, svårt att andas och blir illamående bara jag tittar på bilden. Hur f.n orkade jag? Man kan tro att jag idag har en påse av skinn lika stor som en Ica kasse hängandes ner till knäna, men så är det faktiskt inte, det är otroligt vad kroppen klarar av! Två dagar senare tittade E och A ut.

Imorgon fyller de 3 år : )! och jag älskar dem över allt annat på jorden blir så glad när jag tittar på dem och ser vilka olika personligheter de har utvecklats till <3 GRATTIS GOFISAR<3

//L*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar